söndag 12 augusti 2012

Jobb imorgon

Ja imorgon går jag tillbaka till jobbet, har ju jobbat en vecka mitt i sommaren men har varit ledig 6 härliga veckor. Skulle bara haft 4 veckor ledigt, men jag tog ut föräldraledigt i ytterliggare två veckor. Känns lite sisådär att gå tillbaka till jobbet efter en underbar ledighet. Men jag älskar ju mitt jobb så jag kommer säkert redan imorgon tycka att det var jättekul att vara tillbaka.

Har varit en ganska bra och slapp söndag, har käkat lunch med lite vänner och sedan tittat på handbollsfinalen med föräldrarna, syrran och kusinen. Blev en riktig rysare och tyvärr slutade det med en förlust. Men vasjutton OS silver är ju grymt!

Jag saknar min S så otroligt mycket och jag hoppas att jag kan ta mig upp till honom på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar