lördag 11 februari 2012

Före och efterbilder


Jag har suttit och kollat på bilder från när jag började viktresan, alltså vilken grym skillnad. Har ju inte sett så mycket av det när jag kollat mig i spegeln men bilden visade verkligen hur mycket jag har kämpat och vad jag har åstadkommit. Vet inte riktigt om jag vågar lägga ut bilden :P Mest för att det är en bh och trosor bild, men också för att jag ännu inte är HELT nöjd... Får se om jag vågar bjussa på den, ska fundera lite på det. Dumt att jag inte tagit foto med shorts och sporttopp, men men lätt att vara efterklok.

Här kommer iaf ett smakprov ;)


Tagen idag Tagen 25/11 - 11

11 kommentarer:

  1. Lägg ut den, så vi får se förändringen!

    SvaraRadera
  2. Wow! Bra jobbat! Man ser ju till och med magrutorna, och DET är riktigt grymt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaaack =)) Ja, rutorna kikar fram lite =) Och tydligare ska de bli.

      Radera
  3. Så sjukt bra jobbat! Man kan inte annat än bli inspirerad...:-)!!

    SvaraRadera
  4. Superbra jobbat ju :D Du ska absolut va stolt o glad! Förresten - visst är det SÅ mycket tydligare att man fått resultat när man tar före/efterbilder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) ja absolut, i spegeln ser jag knappt någon förändring. Blir väl så när man står där framför varje dag och man minskar lite,lite i taget.

      Radera