fredag 10 februari 2012

Packning


Snart packat klart! =) Vet ju hur helgerna brukar se ut så var lika bra att göra det innan. Imorgon ska vi åka pulka och verkligen njuta av vintern. Ska även försöka hinna med fotbollsträningen imorgon också. På söndag ska vi åka skridskor, gå på boll å lek och sen på kvällen ska jag gå på bio med en kollega. Vi ska se En gång i Phuket, perfekt uppvärmning inför resan. På måndag jobbar jag mellan 8-14 sen lär det väl bli att fixa det sista inför resan och sen på tisdag drar vi.

Just nu går det inte så bra med kosten =( Har dock tränat imorse, skulle väl ha behövt träna ytterliggare en gång idag då jag smällt i mig en massa tårta på jobbet och ett par bitar mörk choklad nu på kvällen. Åt dessutom 2 tortillabröd till tacosen. Jaja, 3 dagar kvar och då ska jag både äta och träna bra!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att packningen nästan är klar brukar ju annars vara det sista och mest stressande man har att göra.
    Hoppas ni får det underbart!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte att det var lika bra att fixa det så det var klart =) Men lär väl bli lite sistaminutenpackning iaf... Man kommer väl alltid på något ju närmre man kommer resan.

    SvaraRadera