tisdag 14 augusti 2012

Har avklarat mina två första dagar efter semestern, dessa två dagar han endast bestått av möten, föreläsningar, diskussioner och planering. Imorgon kommer barnen igen. Ska bli kul å träffa de små liven, saknar dom massor! Ser fram emot ytterliggare ett roligt och givande år där uppe. 

Har även fått hem lite nytt proteinpulver, den här gången blev det från mmsports. Köpte smakerna choklad, mintchoklad och blåbär. Sitter just nu med chokladen och den var ju sisådär, ska testa å göra fluff på den någon dag, kan tänka mig att det är godare då den blev himla blaskig i smaken med vatten. 

Ser även ut som den här veckan kommer få ett grymt slut. På torsdag har vi kickoff med jobbet, på fredag är det Uggla på grönan och på lördag får jag äntligen slänga mig i S famn. Soooom jag saknar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar