lördag 11 augusti 2012

Im back ;)

Ja nu har jag varit borta toklänge från bloggen, men ska bli bättre på det nu när man måste återgå till vardagen och alla dess rutiner.

Jag har haft en helt underbar sommar, bästa på många år! Jag har träffat en helt underbar kille som nu är min, bara min. Och tillsammans med honom och Elias har vi tagit tillvara på sommaren på ett helt underbart sätt, trots det ganska tråkiga vädret. Vi har badat, grillat, varit ute och lekt massor. Men sedan har vi också besökt äventyrsbad, leksands sommarland, tältat i eskilstuna där vi spenderade två dagar inne på parken zoo och även träffade den underbara familj vi lärde känna i Turkiet.

Sen kom jag även hem från årets tredje utlandsresa igår. Har spenderat en vecka i Grekland, på Kreta, i Rethymnon. Var där med Tina och vi har haft en helt awsooome vecka. Solat massor, skrattat massor, dansat massor! Oförglömligt!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar