lördag 28 januari 2012

Dagens inköp

En trevlig dag med Marie och Alicia i Haninge C. Detta blev dagens inköp...

Vattentätt fodral till kamera, för underváttensbilder i Thailand.

Tröja till kvällen kanske.

Till tröjan blir det kanske shorts, de åker även med till Thailand.

Kameraväska inför resan.

Och hörlurar till Elias inför resan.


Efter besöket på apoteket igår och haninge idag så har vi nog inhandlat allt vi behöver inför resan. På måndag ska vi ta Twinrix spruta igen och så hoppas vi att passet dyker upp nästa vecka också. Snälla Elisabeth på jobbet lånar ut ryggsäck och resväska till mig =)

17 dagar kvar...

3 kommentarer:

  1. Har du provat linser??Jag läste att linser ska va bra om du äter gi men jag hittade så dåligt med fakta på internet och det är ju inte så jag kan gå till affären och läsa på ett paket :)
    Om linser är bra kan det ju vara en kul grej att prova.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne, jag har inte testat det. Har inte hittat några direkt lockande recept heller, har du något att bjussa på?

      Radera
    2. Nej inga recept men jag har läst massor och det vekar ju bara vara att blanda i olika sorters grytor tup korv eller kycklinggrytor och jg gillar ju grytor så det skulle vara perfekt men som sagt hittar så dålig info om deras gi värde, är det högt kan man ju lika gärna strunta att ha i dom.

      Radera