måndag 30 januari 2012

Resfeber


Alltså imorgon är det 14 dagar tills vi åker, vart tog tiden vägen?! Känns lite overkligt och jag börjar bli lite nervös inför packning, den långa resvägen och att komma till ett helt nytt ställe. Men samtidigt ska det bli så himla roligt, skönt och mysigt att få vara ledig i två veckor och dessutom spendera den tiden med min underbara familj. Tog andra Twinrix sprutan idag, så nu blir det en om ett halvår igen, nu väntar vi på Elias pass sen är vi jätteredo!

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen typ, bakis även idag?! Möjligt, för shit vad jag blev fuller i lördags. Dumma mig att äta dåligt under dagen... Men men jag hade superkul, tack underbara Cassi och björn för en rolig fest.

Har dock pallrat mig till gymmet, sprang 2,5 km (10 km/h) som uppvärmning och sen hoppade jag med på ett bodycombat-pass, grymt kul. Kan bli nya måndagsnöjet kanske?! ;)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, vill vakna pigg och kry imorgon! Längsta arbetsdagen på veckan väntar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar