lördag 28 januari 2012

5cm ben

Hej hopp! Igår passade jag på att mäta mig då det går trögt på vågen för tillfället och som jag misstänkte så kom tant röd på besök. Och vet ni?! Jag har gått ner 7 cm på magen, 5 cm på varje lår och 7 cm runt rumpan sedan jag startade sen 23/11. Wooooop!

Igår var vi hemma hos mamma och pappa, Elin och Jessie kom dit, sååå mysigt! Sniffa lite bebis ;) Nu ska vi snart åka till Haninge C och inhandla lite saker som ska få följa med till Thailand.

Gårdagens mat tänker jag inte ens skriva upp :P men kan ju avslöja att det blev princesstårta till frukost... Jaja shit happens, nya tag imorgon för ikväll är det feeest! Underbara Cassi fyller 25, ska bli superkul!

Puss å hej

Elias snögubbe är antingen ledsen eller så bugar han :P men den är ju fortfarande på "fötter" iaf.

2 kommentarer:

  1. Men oj, då kan du väl inte ha några av dina gammla byxor nu?? Det e ju as mycket. Jag e grymt avundsjuk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det syns och känns ganska väl att byxorna inte sitter som de brukar =) Mina tajtaste jeans är nu pösiga, känns grymt bra.. Men bara fortsätta kämpa för att jag är inte i mål än!

      Radera