fredag 12 februari 2010

Sjukhuset.

I Förrgår var jag och Elias och badade tillsammans med Lina & Jonna och Jessica och Billy, det var trevligt men Elias var inte riktigt på humör. Han var trött och grinig så det blev inte så långvarigt i simhallen. Väl hemma gick vi och la oss båda två, Elias vaknade dock efter bara 40 minuter eller något. Märkte att han hade det jobbigt med andningen, gav honom spray men de vägrade att ge med sig.

Bestämde mig för att åka in, vilket jag gjort helt rätt i. Elias hade inte så bra syresättning och han hade indragningar över bröstet. Han fick inhalera 4:a gånger på akuten och så fick han kortisontabeletter men de blev inte helt bra iaf. Så de skrev in oss. Så var tredje timme fick han inhalera medicin uppe på avdelningen. Efter att vi varit där ett dygn fick vi nog, gud vad tråkigt det är på sjukhus. Vi bestämde oss för att åka hem och testa att fortsätta medicinera hemma.

Så klockan ringer nu var tredje timme, grymt jobbigt att kliva upp mitt i natten. Men man gör ju vad som helst för att den man älskar ska bli bra =)) Elias mår bättre idag som tur är, men det blir att fortsätta med medicinen ett par dagar till så han bli helt återställd.

2 kommentarer:

  1. Sv:Ja vi får hoppas det blir lite fler vinster imorn =) jobbigt bara att vi måst gå upp sjukt tidigt. Det är ju samling klockan 7 :P

    SvaraRadera
  2. Fast vi kommer inte komma hem så tidigt, sista matchen är klockan 3, så vi är hemma vid 4-halv fem tror jag :P

    SvaraRadera