tisdag 9 februari 2010

Hmm

Varför vill inte min film fungera? Han är iaf världens sötaste när han säger spindelbannen =)
Ska se om man kan lägga upp den på Facebook istället.

Idag har jag varit med Marie, vi har tränat på gymmet och pluggat. Vi är så sjukt duktiga. Jag har kommit en bra bit med mitt skolarbete nu, ska försöka sätta mig här hemma några timmar imorgon också. Har 1/2 arbete kvar, sen är jag klar med kursen jag håller på med nu. Då blir det 15 nya poäng till meriterna =)

Har hittat en utbildning jag skulle vilja söka till. Handlar om idrottspedagogik, ska nog söka och se om jag kommer in :P

Har även fått iväg alla papper till hyresvärden så jag hoppas dom hamnar hos henne redan imorgon och att vi kan få ett svar på om vi får lägenheten i veckan. Skulle vara så grymt skönt! Vill inte bo här längre. Vill bo i en mysig lägenhet tillsammans med mina två älsklingskillar. Får vi lägenheten kommer det bli hur bra som helst, jag vet det!

Nu ska vi mysa i soffan å se film - State of Play, hoppas det är något att ha! Pussen å kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar