söndag 27 september 2009

Bra helg ;)

I fredags efter jobbet åkte vi in till stan och köpte lite kläder till elias, vilket var välbehövligt. Sen lämnade vi Elias i Norrköping. Han fick följa med mormor och morfar ner till Valdemarsvik och spendera helgen där. Vi åkte hem, la oss i soffan och slöade framför Idol och sen någon film. På lördamorgonen gick vi upp och åkte till gymmet. Vi gymmade i ca40 minuter sen gick vi ner och simmade. Jim bangade efter 10 minuter medan jag fortsatte i ytterligare 15 min.

Sen vid 12 började jag jobba på donken, slutade vid 16. Det blev bara att åka hem å äta och fixa iordning sig sen gick vi till Skäggetorp. Linda hade inflyttningsfest, det var super trevligt och kul att träffa nytt folk. Vi pratade, dansade, spelade jag har aldrig och drack en himla massa alkohol. Senare på kvällen blev det Harrys. Jag och jim blev inte så långvariga dock. Vi dansade lite, tog en pizza och sen åkte vi hem. Blev lite för mkt dricka för ngn och jag kunde inte riktigt släppa loss :P Sånt som händer. Tack alla för en trevlig kväll =)

Idag har vi handlat och sen kom Elias hem tillsammans med mormor och morfar. Vi bjöd på mat, det blev någon gryta med fläskfilé och grönsaker - riktigt gott! Sen till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås - mumms! Nu ligger lillskit och sover, och jim är å tränar thaiboxning. Så nu har man någon timme för sig själv, ganska skönt ibland. Ska ägna den tiden åt lite bloggläsning och sen ensam mamma söker :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar