tisdag 29 september 2009

Tiden går så fort!

Mammas skitunge har redan passerat 19 månader, Helt otroligt! Tiden bara springer iväg. När jag var och gymmade idag stötte jag på massa bäbisar som hade varit på babysim och jag kommer knappt ihåg att Elias varit så liten. Fast fasen han är i nu är så häftig, det är så mkt som händer i utvecklingen. Jag älskar den här killen över ALLT annat! Han är det bästa som finns helt enkelt.

(Bilden är tagen i måndags)


Idag har jag som sagt varit och gymmat, blev att köra igenom träningsprogrammet och jag avslutade passet med 30 min, eller 28, simning :P Såg till att simma 1 km.

Sen blev det en snabbis till Maxi för att handla en massa nyttig mat. Dock ville älskling ha tunnbrödsrulle till lunch vilket inte är så nyttigt kanske, men gott var det. Sen åkte vi till dagis, hämtade skruttungen och sen åkte vi till simhallen. Elias älskar vattnet och det gör ju jag och jim också. Ett perfekt nöje och gratis (nästan iaf, har ju årskort) är det ju också.

Nu på kvällen har vi kollat på Idol SÅKLART! och till det blev det morötter, paprika och dipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar