torsdag 24 september 2009

Usch vad hemsk jag känner mig.

Vid 19 tiden var Elias riktigt trött och när jag sa att vi skulle sova så blev han jätteglad och sprang till sängen och skrek "NATT NATT". Jag gjorde välling, pussade och stoppade om honom som jag gör varje kväll. Lämnar rummet och sätter mig och pluggar. Jag hör elias säga mamma ett par gånger, men han brukar snacka lite innan han somnar.

Sen kommer jim hem vid 22 och Elias vaknar och gråter. Elias brukar inte vakna av att dörren öppnas, så jag gick in för att titta till honom och när jag öppnar dörren inser jag att jag har missat att släcka taklampan.

Usch vad hemska jag kände mig, stackars killen! Så imorgon blir det en glass som plåster på såren.

PS. Jag borde nog snart söka hjälp för min glömskhet.

3 kommentarer:

  1. Undra om det ligger i generna, för jag är exakt likadan nu för tiden.. Glömmer allt känns det som :(

    SvaraRadera
  2. Haha, du är en jättebra mamma annars så ett litet misstag ska du nog inte hänga upp dig på :)

    SvaraRadera
  3. Elin: ja de kanske de gör :P

    Lina: Tack ;) Men man känner sig så elak när nått sånt där händer :P

    SvaraRadera