tisdag 4 augusti 2009

Jobba jobba joooobba!

Usch jag drog precis bort en fästing som hade börjat äta sig in i min mage. Hoppas jag fick bort hela, det ser ut som så iaf. Fästingar e fan de vidrigaste djuret som finns.

Efter en lång arbetsperiod blev det två dagar ledigt i helgen. På lördagen åkte vi till Stockholm och gick på Marie och Patriks inflyttningsfest. Det kom hela 30 pers och dom jag han snacka med var trevliga. Jag tog det ganska lugnt, blev lite lagom berusad :P Och som alltid blir jag ju så danssugen när jag är onykter så blev att inta golvet i deras vardagsrum. Vi blev kvar där över natten, vilket var väldigt skönt. Bara att lägga sig när folket hade gått vid strax efter 2.

På morgonen därefter blev det Valdemarsvik. Ville hinna dit och träffa Elias lite, det gör så ont att vara ifrån honom. När vi kom dit och han kom springande mot mig kändes det som att vi hade varit ifrån varandra en evighet och han såg så mkt större ut. Sen har han börjat prata och härma de mesta man säger. Så homla söt när han springer å säger Duti = Duktig, Siktit = Försiktigt, luga = Fluga. Nu är det ytterligare en vecka utan honom OCH älskling =(( Blir själv hela veckan, men på söndag åker jag ner till Valdemarsvik och spenderar några dagar där tillsammans med älsklingarna och mina föräldrar.

Jahopp strax dags att åka till jobbet 9.45-20.15 ända till fredag sen är det lite kortare dagar på helgen.

Vill bjuda på bilder från den senaste tiden men jag glömde kameran i Stockholm :P Bjuder på en ganska ny bild på Elias iaf.

3 kommentarer:

  1. Haha det lyser bus om ungen!!:-)

    SvaraRadera
  2. Tvestjärtar tillhör också kategorin "vidrigaste djuren som finns". Usch.

    /elli

    SvaraRadera
  3. Haha han är ordet BUS! :P

    Ja Elli dom är okcså vidriga men fästingar e nog fan värre. Dom små sakerna kan ju göra sån stor skada.

    SvaraRadera