torsdag 6 augusti 2009

Halva kvar typ!

Nu e de torsdag och halva veckan har gått typ. Nu är det inte många dagar kvar att jobba. Kommer nog gå fort. Sen fick jag en positiv överraskning igår, Jim och Elias kommer hem imorgon. De får skjuts till Linköping för min moster skulle tydligen hit. Så får träffa dom lite i helgen iaf sen blir det att åka ner till viken tillsammans på söndag.

Jag hoppas verkligen att nästa vecka bjuder på sommarvärme så man kan få bada och sola lite, det har varit väldigt ont om det i år.

Ganska lugnt på jobbet idag, hoppas de blir mer å göra senare sen. Ska bort till babyproffsen sen å kolla på vagn. Lutar nog mot en BabyTravel jogger.

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag är MYCKET nöjd med vagnen :) man fäller dock inte ner ryggen som på vanliga vagnar utan det är med knäppe och rem så när man fäller ner ryggen så drar man ut remmen och när man fäller upp så drar man åt. Du förstår vad jag menar när du ser den. Men jag rekomenderar den verkligen. Mvh Ida

    SvaraRadera
  2. viken, vart ligger de? utanför helsingborg? =)

    SvaraRadera