onsdag 29 juli 2009

Äntligen.

Har precis kommit hem från en 5 km löprunda. Grymt skönt att äntligen vara igång, blir en runda imorrn med.

Elias är hos mormor och morfar och ska vara där i ca 1,5 vecka =((( Hur ska jag klara mig? Men han kommer ha det bättre där, Jim ska ju dit nästa vecka med. Så jag blir helt själv, ska jobba mellan 9.45 och 20.15 måndag till fredag och jag jobbar även helgen den veckan.

Igår blev det myskväll med Sanne och Mattias efter jobbet. Slutade 19, sen var det bara hem å fixa i ordning sig för att sen bege sig ner mot stan. Vi skulle käkat på Ming Palace men de hade sommarstängt, vi gick då bort till ghingis och de hade också sommarstängt. Så det blev kinarestaurangen mellan storatorget och filmstaden. Vet inte vad restaurangen heter. Var god mat, trots att jag inte fick byta ut riset mot nudlar utan att betala massa extra :p

Sen åkte vi till maxi för att handla godis. Sen blev det att åka hem hit och kolla på baksmällan igen för att Mattias skulle få se den. Vi andra tre såg den ju förra veckan :p Grymt bra film, den får ni inte missa!

Ska snart dra till jobbet, kör mellan 13-19 idag. Bara 3 dagar kvar nu sen äntligen 2 dagars ledighet =) Då blir det party i Sthlm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar