måndag 2 mars 2009

Saknar honom!

Gud vad jag saknar Elias, vill så gärna ha honom hemma nu. På onsdag åker jag och hämtar honom, eller vi åker nog hem på torsdagen. På fredag ska vi på 10 månaders kontroll, helt sjukt. Men bättre sent än aldrig :P Sen ska han ju till sin pappa i helgen så kommer inte få träffa honom mycket alls nu, känns jätte jobbigt. Men tur att det är nu när det är renovering så han slipper röran så mycket som möjligt.

Imorgon ska målarna börja tapetsera, var 4:a st målare här idag som fixade klart förarbetet. Så de hinner nog med alla rum utom det jag nu lever i. Ska bli så skönt att kunna röra sig lite i lägenheten.

Imorrn blir det även att umgås lite med Sanne, första stan. Kolla lite i affärer och sen sola =) Sen ska vi hem å sätta oss och plugga. Ja ni läste rätt, jag ska plugga =) Måste komma igång nu. Har varit mycket som hänt rumt omkring och skolan har blivit lidande. Men nu ska jag ta tag i det.

Film och sen sova, Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar