onsdag 4 mars 2009

Igår blev det en heldag med Sanne =) Var länge sen vi umgås sådär länge bara hon och jag. Det var jätte mysigt. Det blev en runda på stan, jag köpte en klänning och hon en kjol. Besökte även resebyrå och plockade med oss kataloger, vi drar ju utomlands i Augusti =)) Så vi satte oss på ett café för att ficka och bläddra i katalogerna. Men vi funderar nog på att ta en sistaminuten resa. Vi solade också, jag brände rumpan lite ;)

Efter det åkte vi hem, hämtade min kamera och min bärbara dator sen drog vi till Tornby. Lämnade in båda dessa saker på service då de inte riktigt funkar som de ska =/ Blev en sväng in på Maxi för att handla ägg. Vi åkte hem till mig, gjorde ungspannkaka och fixade lite i min lägenhet. Sen var den dagen slut, tiden gick så himla snabbt! Tack snälla du för hjälpen =) Va skulle jag göra utan dig?!

Nu sitter jag i Sthlm, men åker hem imorgon igen. Ville ju bara hämta hem min son. Har som jag skrev tidigare saknat honom nå enormt mycket.
Har hunnit med en sväng i Skärholmen C och jag vill verkligen ha bikinin jag testade sit jag var på New Yorker. Dock fanns den fortfarande inte i min strl där. Hoppas syster åker förbi Nacka så hon kan kolla där någon dag. Blev en lunch med syster i skärholmen, åt nå indiskt. Sen åkte vi en sväng till IKEA också, inhandlade lite tavlor till vardagsummet.

Ska försöka ta lite bilder på lägenheten så fort jag fått iordning lite. Grymt nöjd med den än så länge och jag tror Elias rum kommer bli jättesnyggt, bara det kvar att tapetsera nu. Hoppas dom e klara med de till imorgon. För då har jag hela helgen på mig att fixa.

3 kommentarer:

  1. Tack själv för allt igår!! Var superskoj ju! :) Vi måste itta på något snart igen! Synd att det inte blir något i helgen!! HAde varit helt perfekt helg för oss!! =D

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Ja det hade ju varit de, dumma skåne :P Nerå men jag hoppas du får de kul där nere! PUSS

    SvaraRadera
  3. Tja!
    Jag är alltid på party, men tyvärr kan jag inte i helgen. Marcus brorsa kommer hit.. men gärna en sväng på harrys snart!

    SvaraRadera