söndag 1 mars 2009

En dag i Finspång.

Imorse blev det hotellfrukost med laget, var jätte trevligt och gott. Synd bara att jag missade pannkakorna som låg gömda :P Har ju tjajat om pannkakor ett tag nu. Sen därifrån blev det att åka till Finspång och där väntade först DU match. Vi vann den med 8-2 (tror jag), det gick lite trögt i början men de lossnade en bit in i matchen. Fick med mig 2 poäng och är rätt nöjd.

Efter det blev det D2 match, satt på bänken de två första perioderna men fick chansen i tredje. Blev inge poäng men tyckte jag skötte mig bra på plan iaf. Matchen slutade förövrigt 5-4 till oss. Så två vinster idag. Grymt skönt.

På hemvägen stannade vi i skärblacka och käkade. Blev lövbit, klyftpotatis och grönpepparsås =)
Är astrött nu, ska lägga mig i sängen och slappa till en film. Ska se Patrik 1,5 hoppas den e okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar