torsdag 5 februari 2009

OMG!

Fick mobilräkningen idag - 730 kr =(( Aja, Shit happens eller nåt!

Blir helt galen på skolarbete, jag orkar verkligen inte plugga mer!
Att vi ska ha en mattekurs gör ju inte saken bättre. Jag tycker matte är ganska kul, men jag har ju tappat allt. Kommer inte ihåg något! Sen så har böckerna inte kommit än, har varit strul med leveranser mm. Men nu är de iaf på väg, de lämnade sthlm idag så jag hoppas jag får dom imorgon så jag kan börja nöta lite i helgen.

Ska bli så skönt att ha äventyrspedagogik sen så man slipper en massa teori för en stund =)

Sanne jag längtar sååå mycket till vecka 33! Oavsett vad vi kommer att hitta på så kommer de bli grymt!

4 kommentarer:

  1. Ja de ska bli så skööönt och vi ska ha så himla kul!

    SvaraRadera
  2. tack för kommentaren tjejen <3!!!

    Jo ibland kan mobilräkningen bli förvånandsvärt hög... skulle vara intressan att typ hålla koll på exakt hur mycket man ringer en månad, i tid, kronor etc och se om det överensstämmer med fakturan sen. Det gör det säkert... men man vet ju aldrig. Jag har iallafall blivit lurad av telefonbolag förrut...

    SvaraRadera
  3. det går väl att kolla? jag vet att telenor har en sån tjänst på nätet. Kram

    SvaraRadera