fredag 6 februari 2009

Bestämt mig...

Ja nu tror jag att valen av tapeter e klara, eller de får lov att vara klara, tänker inte öppna katalogerna igen :P Då lär jag väl vela ännu mer. Ringde stångåstaden och de sa att renoveringen ska ske inflyttningsmånaden, skulle vara jätteskönt att få det fixat direkt. Så nu hoppas jag bara att målarfirman hör av sig snart så vi kan bestämma tid och de ska få mina val av tapeter.

Så här blev det iaf:
En beige mönstrad i hallen.
Svartrandig fond vägg och resten gråa i Elias rum
Vit mönstrad i köket
Grått i vardasrummet för jag vill ha lila detaljer, så som kuddar, gardiner mm.
Rött får mitt sovrum, har kollat lite på Wallies hit och hittat en riktig snygg på Spin Interior (se bild nedan)


3 kommentarer:

  1. åååh den var verkligen skitsnygg... vad skönt att ni hittat en lägenhet snabbt. är verkligen glad för din skull!!

    SvaraRadera
  2. Ja den va riktigt snygg, så vill jag också ha ingefär :)
    Lär bli skit snyggt med gråa väggar och lila detaljer

    SvaraRadera
  3. ja fanny känns superbra, hoppas allt är bra mer er =)

    Sofie, ja den är snygg... kostar lite dock :P

    SvaraRadera