torsdag 5 februari 2009

Ge mig ork!

Fan får ingenting gjort här hemma, borde städa, packa och plugga men vad gör jag.. INGET! Sitter här kollar samma bloggar 10 ggr, ifall någon skulle uppdaterat under de 5 minuter som gått. Kollar min mail var tredje minut fast de inte kommer några nya mail och om det gör det så är de reklam som raderas direkt.

Har även varit inloggad lite på wow men samma sak där, står bara och hoppar på ett och samma ställe. Väntar på att något kul ska hända, men icke...

Vad ska jag göra, så omotiverad och så uttråkad!

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig i allt du skriver. Fast vad är "wow" för något?

    SvaraRadera
  2. ja de e så fruktansvärt jobbigt.
    Wow = World of warcraft :P Får man fråga vem du är?

    SvaraRadera
  3. Aaaa såklart det är World of Warcraft. *pucko* Orkade inte logga in på min blogger för att kommentera, sorry, ska göra det nästa gång. *lovar*. Anonym=elli=Lakritztrollet.

    SvaraRadera