tisdag 17 februari 2009

Härligt =)

Har kopplat in Wii:t nu, hoppade på Fit brädan och jag har gått ner 1 kg till =) Vägde mig förra veckan tror jag och då vägde jag 63 och nu så väger jag 62. Så glad att de går åt rätt håll.

Har idag tagit en promenad med mamma in till stan, var ju inte alls långt att gå. Tror det var ca 4 km. Det blir till att göra fler gånger. Vi tog dock bussen hem då det började blåsa och blev jättekallt.
Blev lite shopping på stan, det blev nya underkläder till mig, en fin blå scarf till mig och sen blev det nya vinterskor till Elias. Min mamma hade ju råkat köpa kavatskor i två olika storlekar, så högerfoten är strl 22 och vänster strl 20 :P De satt tydligen ihop med en sån där "plasttråd" när hon köpte dom men mamma ringde dom idag och hon ska få pengarna tillbaka, så det var ju skönt iaf.

Är lite arg på mamma som har lämnat 4 st delicatobollar i min kyl.. Det är inte snällt. Vet inte om jag har mage att kasta dom. Dom är ju så fruktansvärt goda.

Biljetten är bokad och imorrn kommer csn pengarna, kan det bli bättre?

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på att du ska kasta dom! Lovar att du kommer må illa och ångra dej annars =)
    ses i morgon!

    SvaraRadera
  2. Ooops är visst bara 3 kvar nu.. =/ Ja vi ses imorgon =)) Ska bli mysigt att bada lite, ska bara hitta min bikini i röran ;P

    SvaraRadera