onsdag 18 februari 2009

Shopping =)

Idag har jag och Elias varit i Tornby heeeela dagen. Blev en hel del saker inhandlat. Var först inne på Ikea och såg att den soffa jag tänkt köpa är sänkt med 1000 kr. Så med presentkort på 1200 kr blir det inte många pengar för den soffan. Den ser oskön ut men har testat den på Ikea och den är helt okej. Sen är det en bäddsoffa vilket är hur bra som helst eftersom jag hoppas på många besök från Sthlm =P Så blir nog till att köpa den snart, men väntar nog till tapeterna är färdiga. Priset skulle vara kvar till den 3:e maj så har ju ett tag på mig. De ska förövrigt lägga nytt golv i Elias rum nästa vecka och fixa lilla toaletten, grymt skönt att få det gjort när man inte är hemma.
Det jag fick med mig hem var iaf: Ny pyjamas till Elias, nytt ljudkort till datorn, ny byrå till hallen, hållare till hushållspapper, present till mamma som fyller år imorgon och en sån här att lägga papper i. Har ju papperskorgen i samma serie.


På torsdag åker jag och Marie på kryssning, det kommer bli galet! Ska bli så himla kul. Men först Göteborg i helgen, lite nervös e jag allt =P Men det blir nog asbra!

7 kommentarer:

  1. heja heja heja!! ;)

    SvaraRadera
  2. Vad ska du göra i Gbg? Med tanke på Lindas kommentar blir jag liiiite (ok, mycket!) nyfiken! :)

    SvaraRadera
  3. Chrissan du får vara nyfiken ett tag till :P Lovar att berätta när vi ses. Kram

    SvaraRadera
  4. Meeen! Jag&väntan går inte ihop (fråga mina föräldrar. jag&syrran kunde inte ens vänta på att få öppna julklapparna, så vi brukade öppna dom i smyg&slå in dom sen igen)! Så berätta! :D

    SvaraRadera
  5. Haha så gjorde jag med :P Isf får du logga in på msn eller något. Kram

    SvaraRadera
  6. jag loggar in på en gång din paketöppnare! :)

    SvaraRadera