måndag 16 februari 2009

Duracellmorsan!

Herregud säger jag bara, har mammsen här och då går det undan ska ni veta. Har nog inte suttit många minuter varken igår eller idag. Men vi har ju fått mycket gjort också, tack mamma för hjälpen! Ja pappa var ju här å hjälpte till lite igår, så tack till han med! Allt är strax uppackat och allt känns jättebra atm.

På torsdag ska jag till Göteborg, vilket ska bli otroligt mysigt och kul. Ska bli skönt att komma bort ett par dagar. Åker sen därifrån till sthlm på söndag, eller hämtar Elias i Linköping i mellan. Så blir det jobb på OnOff måndag och tisdag, ska bli så kul. Saknar ju alla där =)

Elias har åkt på magsjuka, det är inge vidare alltså! Hoppas han blir bättre snart och att inte jag blir smittad.

Så har lite mycket inplanerat nu men ska försöka få ner några inlägg iaf. Kan ju alltid blogga från mobilen ;)

6 kommentarer:

  1. oh du måste berätta allt ;) hihi Kramar

    SvaraRadera
  2. oh du måste berätta allt ;) hihi Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad ska du hitta på i Gbg?? NU blev jag nyfiken av LIndas kommentar med :D

    SvaraRadera
  4. Vad ska du hitta på i Gbg?? NU blev jag nyfiken av LIndas kommentar med :D

    SvaraRadera
  5. Hehe, de ni ;) Jag ska ha det mysigt iaf.

    SvaraRadera