lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Jo firar den med personen jag älskar mest i hela världen, Elias! <3 Mys dag men promenader, busstur till stan, bus och en massa mys! Självklart är det lite tråkigt att sitta ensam sen efter 19 men så e läget. Sanne kanske kommer hit å äter lite kycklingwok med mig, skulle vara kul med lite sällskap.

Idag har jag inte packat upp så mkt, mer försökt organisera kartongerna så de inte står mitt på golvet. Det är lite jobbigt att dom inte renoverat innan man flyttat in för man vill ju inte sätta upp hyllor eller tavlor på väggarna än. Så mycket får förbli nedpackat i kartonger. Sen väntar jag på mina trådbackar som jag ska lägga mina kläder i, de kommer imorgon så än så länge ligger de kvar i väskor, påsar och kartonger.

Imorgon kommer mamma och pappa hit, vilket ska bli jättekul och skönt. De ska hjälpa mig att hämta de sista ur gamla lägenheten och städa de sista. Sen blir det väl bara att umgås och äta något gott.

Har idag köpt wow- Wrath of the lich king =) för er som var intresserade av att veta det!

2 kommentarer:

  1. härligt att det går framåt för dig med allt! vi ses i spelet ;)

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Jo tack =) Ja jag hoppas vi hörs där, vi är ju inte online samtidigt så ofta dock :P Men annars har vi ju msn ;)

    SvaraRadera