fredag 13 februari 2009

Jag klarar det inte!

Det finns inte en chans, jag är så ledsen =(

Idag tänkte jag att jag skulle städa lite i gamla lägenheten för att få det gjort. Ringer K, han säger att han inte orkar åka in till stan idag och städar därför imorgon, fine! Men när jag däremot ringer honom lite senare så är han inne i stan och spelar bingo, jag blir så fruktansvärt arg!
Jag hade elias och jag städade hela övervåningen i den gamla lägenheten. Om han inte orkat städa hade inte spelat någon roll men kunde han inte ringt och sagt att han kunde "hjälpa" till med elias?!?!

hade matteuppgifter till idag också, men har inte ens börjat! Jag orkar inte de här....

5 kommentarer:

  1. stackare.. säg till om ja ska ta elias en stund de e ingen fara.. kan komma över till dig o vakta honom om det går bättre för honom =)

    SvaraRadera
  2. Det lät lite taskigt faktiskt.. Hoppas allt löser sig för dig.. Jag vet att du klarar det, du är starkt och jag hejjar på dig... Ta hand om dig gumman.. kramar

    SvaraRadera
  3. hmm, men du... kan du inte bara skita i K då?? radera honom helt... tror det är lättare så. Vet att min mamma gjorde så med min pappa som inte var snäll mot henne, otrohet osv. Och då mådde hon mycket bättre när vi va ifred.

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt angelica! Jag hoppas att allt kommer bli bättre med tiden! Försök att tänka som så att det är K.s Förlust. Elias kommer alltid ha förtroendet för dig men ju mer han skiter i honom ju mer förstör han för sig själv.

    Vad kul att ni trivs i Nya lägenheten, nu är det största steget taget nu kan du snart fokusera på bara dig och elias!

    SvaraRadera
  5. Skita i honom kan jag inte göra, men jag hoppas de här lägger sig lite när han fått lite tid. Tror bara han är så fruktansvärt ledsen, dock ingen ursäkt för hans beteende men jag får nog ha tålamod. Tack alla!

    SvaraRadera