lördag 10 januari 2009

Lägenheter

Igår var vi och kollade på två lägenheter, en trea och en fyra. Vi blev ganska besvikna och vill nog inte ha någon av dom. Nu har vi dock fått en hel våning hemma hos föräldrarna så vi funderar på att bo här en stund och spara pengar så vi så småningom kan köpa ett litet radhus eller liknande.
Kommer kolla på lägenheter under tiden men vi kommer nog inte ta det första som erbjuds utan vi kommer välja en där vi vet att vi kan trivas.

Idag har jag jobbat, sen blev det att göra i ordning här hemma. Vi har ju fått eget rum nu, känns bra att inte behöva sova i samma som småpojkarna. Sen blir det lite mer yta för dem att leka. Vid 19 tiden var det dags att åka hem till syrran och hennes sambo =) Hon flyttade in hos honom i veckan så idag blev det middag och kladdkaka där. Det var trevligt och dom har det så fint. De fick ett jätte fint set med vattenkokare, brödrost och kaffebryggare i svart i inflyttningspresent.

Usch vad jag är dålig på att uppdatera och lika dålig på att ta tag i allt annat viktigt. Men imorgon jobbar jag min sista dag på OnOff eller för tillfället iaf. Hoppas ju på att dom ringer lite då o då och säger att jag får jobba lite =) Men då ska jag iaf försöka bli bättre på att uppdatera och förhoppningsvis berätta lite mer intressanta saker. Som sagt, ska försöka iaf...

2 kommentarer:

  1. smart tycker jag... bättre att vänta och hitta något som man vet att man kommer stanna i!! =)

    SvaraRadera
  2. Jo precis =) Dom lägenheterna vi kollade på var inte mycket att hurra för. Ganska skabbiga, dåligt område och höga hyror. Känns bra att vi bestämt oss för att stanna här ett tag. Vi får ta och träffas någon dag tycker jag.

    SvaraRadera