torsdag 8 januari 2009

Ledig dag.

Igår myste jag med pojkarna för det mesta. Var också en sväng till gymmet, blev först Bodypump 55 min och sen Spinning i 45 min. Jag var helt slut och idag har jag ont i kroppen :P

Bjuder på en bild från gårdagens promenix.



Idag har vi på förmiddagen varit ute och åkt lite pulka med barnen. Både Elias och Lucas tyckte att det var jättekul. Sen kl 12 började jag att jobba och kom hem för ca 20 min sen. Sista dagen jag jobbade med Emelie, vad jag vet iaf kanske blir att vi jobbar tillsammans någon gång så småningom. Känns lite trist faktiskt tycker att det är asroligt att jobba med henne. Har bara två tider kvar också och det är på lör och söndag, känns också trist men jag hoppas de ringer snart och har mer tider till mig.

Imorgon ska vi kolla på en lägenhet, hoppas den är bra så vi kan få vårat egna. Det är fruktansvärt jobbigt att bo hemma igen =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar