måndag 12 januari 2009

Hårdkörning.

Nu blir det till att lägga i växel 5 när det gäller pluggandet, jag orkar inte ligga efter med fler arbeten. Nu ska jag se till att fixa alla arbeten i veckan. Ska också hinna ansöka om dagisplats till pojkarna. Ska nog adressändra också så posten kommer hit istället.

Igår var jag å K iväg och spelade innebandy. Gud vad kul det var, innebandy är hur roligt som helst och jag insåg nu hur mycket jag saknar det. Efter den 1:a februari ska jag leta nytt lag här uppe. Det får inte bli allt för seriöst, bara lagom :P


Om blickar kunde döda :P


Gung gung =)

4 kommentarer:

  1. Halloj!
    Hoppas att allt ar bra med er.
    Trivs du i din ny/gamla stad?

    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bra nu i Sthlm. Och att du får fler timmar på onoff o att skolan går bra... Hoppas allt är bra med dig annars.. kram kram

    SvaraRadera
  3. Jodå allt är bara bra här =) Vart håller du hus nu annso, kvar i Sydafrika?

    Malin: Jo jag hoppas också att det blir bra här, vi får ta å hitta på något nästa gång du åker neråt i landet. Är allt bra med dig å Daniel?

    SvaraRadera
  4. Japp ar kvar i sydafrika :), vet dock inte hur lange vi blir kvar har... men det ar helt underbart och jag trivs verkligen :)
    Ha det bra.
    Kram

    SvaraRadera