torsdag 15 januari 2009

Inte riktigt nöjd

Visst var det kul att spela lite innebandy igår men jag tror inte det var ett lag för mig. Dom var jätteduktiga men alla var runt 14-16 år. De var trevliga men jag känner att jag vill spela med tjejer i min egen ålder så man kan snacka lite skit.
Gårdagsträningen fick mig att inse hur mycket IBF Linköping betyder för mig. Jag älskar det laget å jag saknar det som bara den! Mest av allt saknar jag sanne, funderar på att gå till Astra å fixa jobb åt henne. Saknar självklart alla andra jag lärt känna i Linköping också. Blir ledsen när jag tänker på att vi snart inte kommer bo där. Men jag hoppas att det blir bra här, vem vet vi kanske hamnar i Linköping vid ett senare tillfälle i livet.

Ikväll blir det gymmet med Marie, vi ska köra Box =) Var ett par dagar sen vi träffades, ska bli kul å hänga lite idag!

Elias e sjuker, han e snorig och hostig stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar