fredag 16 januari 2009

Lite bra saker...

Ja hände två positiva saker igår, kommer till gymmet och ska byta upp mig till ett Guldkort så jag kan träna på alla satsanläggningar och inte bara i haninge. Är beredd att betala 550 kr i månaden för det. Sen hör jag någon pratar om studentpriser å jag halvskriker rätt ut att jag också är student:P Tydligen så har de studentkampanj nu i Jan vilket betydde att de gjorde om mitt kort till ett studentkort = guldkort för endast 350kr i månaden =) Sparar 200 kr på det varje månad, blev asglad!

Sen mitt under Box-passet ringer telefonen, aspinsamt för jag hade glömt stänga av ljudet. Känner inte igen numret och ringer upp efter träningen. Det är dom som ska flytta in i våran lägenhet i Linköping, de berättade att de gärna flyttade in tidigare och betalar lite av hyra. Så de får nycklarna i mitten av feb å vi får halva hyran från dem. Asbra, tjänar 4000 på det. *Kiiitjing*

Det var förövrigt askul att köra Box igår, bra träning samt att man fick utlopp för lite aggressioner.

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar