onsdag 14 januari 2009

Glader :)


Elias åker pulka, men han ser inte så road ut här men han tyckte det var askul!

Det här varit en bra dag idag :) fått en massa skolarbete gjort, hunnit träffa bea och alva, busat med elias och Shiela. Nu är jag ute på promenad med Shiela, det är skönt att kunna blogga från mobilen.

Sen är det en till grej jag är glad för och det är att jag ska iväg och spela innebandy ikväll. Ska träna med ett lag jag inte vet mycket om, det ska bli intressant. Hoppas det går bra för jag saknar innebandyn. Ska försöka få ner några rader ikväll när jag kommer hem. Puss å hej!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt!! =D Lova att höra av dig ikväll om hur det gått! Jag måste prata lite med dig snart!!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. shit vad stor elias är:D/dario

    SvaraRadera
  3. Ohhhhhh snö!!!!!!!!!!!!!
    Jag vill oxå åka pulka :)

    SvaraRadera
  4. Tack Lisa =)

    Sorry att jag inte hörde av mig igår sanne, blev så sent. Usch va jag saknar dig, å jag saknar IBF massor =(

    Ja Dario han växer så de knakar! Hoppas allt e bra med dig!

    Annso snön höll typ i sig i 2 dagar, men ja de e mysigt med snö å de e skoj att åka pulka.

    SvaraRadera