fredag 28 november 2008

Ego, jag vet =P

Igår var vi på Gekås i Ullared och det blev en hel del ny saker, mestadels till mig själv. Vad ego man är. Ne men jag kände att jag behövde unna mig lite nytt till garderoben. Självklart blev det en hel del till barnen och K också. Kändes inte som vi handlade så mycket men det gick åt mycket pengar, antar att det var för att vi köpte lite dyrare saker den här gången. Fick även några julklappar inhandlade men långt ifrån alla. Kommer bli att panikjulhandla dagarna innan jul.

Mamma är här, skönt att få lite avlastning med Elias. Har pluggat och ska fortsätta nu, så det sista arbetet från förra kursen kommer in någon gång. Ikväll kommer Lucas, ska bli mysigt, kanske ska man ta en sväng till busfabriken imorgon. Lucas älskar ju det stället.

Sen kommer Sanne ikväll, hon ska äta lite gott här och sen ska vi nog slappa framför en film. Ska bli kul att umgås lite med henne, lär ju inte alls bli lika ofta sen =( På söndag åker jag till Stockholm, men kommer nog hem redan till helgen och packar och myser med K. Lägenheten är iaf uppsagd nu så vi tar en chansning och hoppas att vi hittar en bra lägenhet där uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar