fredag 28 november 2008

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av världens bästaste Sanne.

Så här lyder reglerna:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


1. Jag är impulsiv och tänker inte efter ordentligt innan jag handlar. Det kan vara hur stora beslut som helst som borde tänkas igenom men ändå gör jag inte det. Så jag handlar typ först och tänker sen.

2. Jag är en föredetta World of Warcraft spelare och jag saknar det spelet enormt. För de som inte vet vad det är så är det ett superkul onlinespel som man inte kan slita sig ifrån. Man glömmer allt annat när man sitter framför det. Laga mat och äta till exempel hörde till ovanligheten, sitta framför datorn 24 timmar var desto vanligare. Dessutom träffade jag underbara människor under den tiden, saknar dom också. HB FTW =P

3. Jag älskar asiatisk mat, det är det bästa som finns i matväg. Speciellt woker av dess olika slag.

4. Jag har åkt fast för snatteri när jag var yngre, fick gå till polisen + affärerna och lämna tillbaka sakerna.

5. Jag är en träningsnarkoman, jag får abstinens när jag inte tränar. Helst tränar jag innebandy eller fotboll men att hänga på gymmet eller simma några längder är inte heller helt fel. Är också en fruktansvärd tävlingsmänniska men deppar lätt ihop om det inte går som jag vill.

6. Jag älskar julen! Det är den mysigaste tiden på året. Alla ljus, röda gardiner, tomtar och granar får mig att bli alldeles varm. Jag älskar vintern i över huvud taget, snön är underbar och det är fruktansvärt kul att åka bräda.

7. Jag är en riktig svensson, jag har man, 1 och 1/2 son, hund, radhus och kombi.

Nu utmanar jag:
Systern Elin
Johanna och melvin
Chrissan
Kusin Linda
Linda och Maja
Malin
Lynn

2 kommentarer: