onsdag 26 november 2008

Renarama Julafton.

Igår inhandlade älskling 6 par skor till mig =) Helt underbar e han. Så nu har jag en massa nya stövlar.

Idag kommer mamma hit, borde städa men jag orkar inte :P Behöver plugga också men orkar inte det heller. Men det måste jag göra så när Elias somnat så ska jag sätta igång med det. Imorgon är det Ullared som gäller =) Ska bli fruktansvärt kul. Elias ska följa med men eftersom han är världens snällaste så är det nog inga problem.

Idag gör vi nog det, vi chansar och hoppas på att det ska gå vägen. Tror att det är det bästa!

2 kommentarer:

  1. oooh, så ni flyttar upp hit? vi shoppade lite julklappar... vart har du fått jobb någonstans? =)

    kraaam

    SvaraRadera
  2. ja det blir nog så =) Jag har fått jobb på onoff. Kram

    SvaraRadera