tisdag 2 september 2008

Om en timme...

blir jag 22 år.

Idag har jag inte gjort mycket alls faktist. Nu på kvällen var jag och älskling borta i friidrottshallen och tränade lite innebandy själva. Tränade på skott, passningar, nedtagningar och styrningar det var kul men vet inte hur mycket det gav. Behöver nog nöta mer tror jag :P

Imorgon fyller jag år och jag har en del att göra. På förmiddagen måste vi åka och handla, det ekar i våran kyl och frys. Jag ska också till en del klasser på ängårdsskolan och informera om en "prova-på-innebandy"träning som vi ska ha med små killar och tjejer. Sen vid 12 tiden kommer svärmor, hon skulle bjuda på mat =) Sen blir det fika och då dyker Kalles syster med familj upp också. Sen på kvällen är det träning och det ska blir så kul.

9 kommentarer:

  1. GRATTIS!! Hoppas du vart väckt av tårta och ljus! :)

    SvaraRadera
  2. tackar allesammans =)

    Nedu lotta här väcks man av barnskrik :P

    SvaraRadera
  3. Grattis... hur gammla ska barnen vara för prova på innebandyn??

    SvaraRadera
  4. Tackar =)

    Karro: åk 2-3 är det som gäller nu. Vi har ju ingen ungdomsverksamhet så vi ska försöka dra igång det nu. Detta blir våra första testobjekt.

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis från oss också!

    SvaraRadera