tisdag 2 september 2008

Innebandy makes me smile again...

Det börjar lossna nu känns det som. Matchen jag gjorde igår gav mig bättre självförtroende och det behövde jag. Jag tycker att innebandy är asroligt igen och jag är av med min ångest. För någon vecka sen så kändes det piss och jag kunde inte sova om nätterna på grund av innebandyn. Jag låg vaken och bara tänkte och tänkte, nu ska jag släppa det. Tror det blir bäst så och jag tror de kommer gå bra.

Jag kan ju bara säga att jag är en forward.

4 kommentarer:

  1. Och en bra sådan!!! =) Jag sa ju att det skulle lossna för dig! Du borde lyssna mer på mig ;)

    SvaraRadera
  2. Tänk inte för mycket på innebandyn. Spela och ha skoj! Då kommer det andra med att det går bra också :)

    SvaraRadera
  3. ja jag ska försöka med det =) Men på sista tiden har det varit svårt, men jag tycker att det blivit bättre sen matchen i söndags iaf =)

    SvaraRadera