måndag 1 september 2008

Ny vecka.

Ja idag är det måndag vilket betyder start på ny vecka. Älsklingen är på arbetsförmedlingen, han fick ju inte vara kvar på saab så nu söks det jobb för fullt. Även jag har sökt lite deltidsjobb och det går lite bättre för mig. Har fixat så jag kommer vara vikarie på ett ställe och sen har jag även idag sökt till vikariebanken här i Linköping, hoppas jag kommer in där för då ska jag säga upp mig på det stället jag har tröttnat lite på. Har också sökt till lite butiker som jag väntar svar ifrån.

Idag ska jag ta mig bort till stället jag ska vara vikarie och snacka lite med dom men väntar till älskling kommer tillbaka så han kan ta Elias. Sen ska jag fixa lite papper till innebandyn och sen ikväll är det träning. Jag tänkte också att jag och älskling tillsammans ska hinna med att ändra hans cv lite och sen söka lite jobb åt honom. Våra drömmar om att få flytta till hus känns just nu väldigt långt borta.

1 kommentar: