söndag 31 augusti 2008

Lambohovshallen.

Jag har spenderat större delen av dagen i Lambohovshallen. Först spelade vi damer match mot Linköping IBK och vi vann med 5-0. Vi spelade grymt bra och det var jättekul att spela. Jag fick vara forward och jag vet att det är där jag ska vara, så är det bara. Gjorde faktist två mål idag.
Den här matchen gav mig något jag behöver just nu, bättre självförtroende. Jag måste våga tro på mig själv, det går så mycket bättre då. Från och med nu ska jag inte ha ångest över innebandyn utan nu ska jag bara gå in för att ha kul och göra mitt bästa, tror det kommer bli bra.

Sen efter det körde älskling match, de förlorade tyvärr. Efter dom sen spelade IBFs Juniorer och älskling dömde den matchen. Dom förlorade också, men vi vann och det är det viktigaste. Det blev en innebandydag helt enkelt. Elias har varit hur snäll som helst. Han har kollat på bandy och lekt med sina leksaker.

Nu sitter vi och spelar Tetris på blip.se :P

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där med att ha ångest... Skönt att det kändes bra för dig. Det är så det ska kännas!!

    Du var väldigt duktig igår! Så det så :)

    Jag har haft precis samma känslor så jag vet hur skönt det är när det känns att det går bra :)

    Nu kör vi!! Utan ångest :)

    SvaraRadera
  2. Ja det gör vi! Nu ska vi ha kul och visa vad vi går för.

    Hoppas det kändes bra för dig igår, du var grymt bra på backen.

    SvaraRadera