onsdag 3 september 2008

Födelsedag då.

Ja idag fyller jag som sagt år. Jag har haft en toppendag. Imorse åkte vi och handlade lite inför dagens besök. Sen var jag i Ängårdsskolan och snackade innebandy och när jag kom hem därifrån var svärmor hemma hos oss. I present av henne och svärfar fick jag en massa färdiglagad mat =)) Så nu har vi frysen full med köttbullar, pannbiffar, pannkakor och lasange (?). Det var en klockren present, fick också fikabröd, chokladkaka och lite pengar.
Sen kom Elias Faster med familj och av dom fick jag en jättefin ljuslykta, sen dök svärfar upp när han hade arbetat färdigt. De åkte igen vid 17 tiden.

En halvtimme senare kommer två barn jag har haft när jag praktiserat på ängårdsskolan och sålde jultidningar, jag hade redan köpt av Elias kusiner som var här tidigare på dagen men jag bjöd dem på fika så de blev glada iaf. Sen kom Sofia, Kristin och Sanne hit och käkade glass och snackade skit. tack för presenterna tjejer.


Nu är jag precis hemkommer från träning, var kul idag som det för det mesta är på innebandyträningarna =) Är helnöjd med dagen.


Presenterna från Sanne, nalle + kompiskort (?)
På kortet står det iaf "Vi skrattar tillsammans
och gråter en skvätt ibland
jag hoppas att vi alltid
ska finnas för varann.

Och på baksidan står våra namn =)
Du är bäst! Jag som trodde min present till dig var töntigast!

1 kommentar: