måndag 15 september 2008

Fru duktig.

Idag har jag verkligen motstått frestelserna. Det ligger 3st öppnade chokladkakor och en öppnad chipspåse och jag har låtit bli! Jag har inte ens smakat =) När jag har blivit sugen på något har jag tagit en frukt, ger beröm till mig själv. Hoppas bara det håller i sig, det har ju bara gått två dagar av mitt nyttiga liv.

Jag har nu precis varit och tränat innebandy i 2 timmar och 15 minuter. Nu ska jag ner minst 10 kg. Imorgon är det babysim på morgonen sen ska jag tillbaka till simhallen vid 16 tiden. Då ska jag och Tania först värma upp på rullbanden och sen köra Core i 45 min ska bli både kul och skönt.

Har tagit en massa bilder idag så bjuder på bilder på mina två bebisar,
älskar dom otroligt mycket.


9 kommentarer:

  1. jag tappar gärna fem kilo, eller, går gärna ner 2 storlekar i jeans och en storlek i tröjor, så är jag nöjd

    SvaraRadera
  2. Jag vill bli smal! Jag vill trivas med min kropp om man nu kan göra det?! Antar att man alltid är missnöjd...

    SvaraRadera
  3. ja alltså, man kommer nog alltid vara lite missnöjd, men mitt mål är att kunna använda alla mina kläder i min garderob igen!!

    SvaraRadera
  4. inte alltid.. :P jag e nöjd med min kropp :D utan o vara dryg.. *ler* men har alltid gillat min kropp.. jag är nog inte som alla andra.. hihi. Hoppas allt e bra med er där nere i staden :P /Elin

    SvaraRadera
  5. Tur att någon är nöjd iaf =) Jag vill gärna kunna ha kjol utan att känna mig tvungen att ha leggings under, kunna ha en tajt tröja utan att magen hänger över byxkanten och kunna ha linnen utan att armen ser ut att vara lika bred som kroppen. Får se om jag lyckas, ganska långt kvar iaf.

    SvaraRadera
  6. Tack själv =) Skulle vara kul att köra nu varje tisdag som vi sa. Kram

    SvaraRadera
  7. söta små liv du har att ta hand om!! =)

    SvaraRadera