måndag 15 september 2008

Gårdagen.

Igår slappade vi hela dagen fram till 15 tiden då älskling åkte till malmslätt för att spela match. Jag bestämde mig för att vara hemma och ta det lugnt. Men istället för att ta det lugnt satte jag på min inlinesen och tog med Elias och Shiela på en långrunda. Det blev att åka till malmslätt, tänkte att jag skulle vara där till älsklingens match var över men när vi kommer dit skulle 2:a perioden precis börja. Matchen hade börjat senare än vad vi trodde. Shiela fick då ligga helt utslagen i bagaget på bilen och så kollade jag och Elias färdigt på matchen. Så lite motion fick man igår iaf.

Sen på kvällen hämtade jag Sanne på stationen och så åkte vi hem till henne och hade filmkväll. Vi såg SATC och käkade morötter med dip. Filmen var bra, kanske inte så bra som jag trodde den skulle vara. Sen var det bara att åka hem och sova.

Idag hoppas jag att jag kan börja plugga, fortfarande strul och hela klassen sitter nog och väntar på den rätta studiehandledningen. Sen ikväll är det ju träning, som om jag längtar! Hoppas på att få spela med Moa och Johanna ikväll också, tycker vi har ett ganska lika spelsätt men att vi kompletterar varandra väldigt bra.

1 kommentar: