tisdag 16 september 2008

Äppelpaj.

Usch vad jag är arg! Idag när vi var på stan blev jag så sugen på äppelpaj så jag köpte äpplen på torget för att gör det nu på kvällen. Men när jag kommer hem så har vi inget mjöl, man har alltid mjöl hemma och jag som brukar vara så duktig att skriva upp på inköpslistan så fort något är slut. Jag har längtat hela dagen efter den där pajen så blev det ingen iaf.

Idag har jag och Elias först varit på babysim tillsamman med Chrissan & Mille, Linda & Maja vilket var jätte mysigt =) Sen mötte vi upp K (som är nya förkortningen på min älskade man) på stan. Vi gick lite i affärer sen käkade vi kyckling och ris och det var mycket gott. Sen åkte K och Elias hem och jag drog till sporthallen för att gymma och köra pass. Mötte upp Tania och sen cyklade vi 10 minuter som uppvärmning, vi ville springa på band men kontakterna var inte i på de som var lediga vilket var lite dåligt. Sen blev det iaf Core 45 minuter vilket var kul och jobbigt, kommer ha träningsvärk i rygg och mage kan jag lova. Sen efter det sprang vi 10 minuter i högt tempo på rullbanden. Det är så skönt att träna, blir gymmet på torsdag fm innan jag ska på arbetsintervju.

Idag har jag också fått ett skolarbete gjort, det ska vara inne imorgon och det är skönt att för en gångs skull få lämna in något i tid.

3 kommentarer:

  1. haha DU sprang i högt tempo. jag latade mig mest.. :)

    SvaraRadera
  2. Du är bra!!! =) Önskar att jag kunde ha den självdisciplinen ibland :P

    SvaraRadera
  3. Ne vi sprang i högt tempo, bara att ditt tempo varierade tania :P

    Sanne du får väl ta å hänga på oss.

    SvaraRadera