lördag 20 september 2008

Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi äntligen hemma efter många timmars bilresa och en mysig vistelse hos Sannes föräldrar. Jag har haft det jättebra men lite väl mycket bilåkande. Spelade match i Kalmar idag och det blev vinst med 5-2, fick en ass i protokollet men sen så dömde det bort ett mål jag gjorde. En lagkamrat stod nämligen i målgården så det var lite synd men skönt med vinst iaf.

Jag är numer timvikarie i Linköpings kommun, känns asbra. Kan lägga in de tider man vill jobba och hoppas på att man behövs. Ska bli skönt att tjäna lite extrapengar på något jag tycker är kul, att arbeta med barn.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick jobbet! Nui blev jag med sugen på att tjäna lite extra cash, vart hittade du ditt jobb? :)

    SvaraRadera
  2. grattis till jobbet!

    SvaraRadera
  3. Hon hittade sitt jobb via mig!!! *hihi* Närå men grattis Angelica! Du fick infon via linkoping.se va??? Stor grattiskram å hoppas på mkt jobb nu!!!

    SvaraRadera
  4. När jag var inne på vikariebanken så var det stängt för ansökningar men Sara påminde mig igen vid ett senare tillfälle och då var det öppet och nu är jag vikarie.

    Chrissan det är genom linköpingskommun, kan hamna som vikarie inom hela kommunen.

    SvaraRadera