fredag 19 september 2008

Virserum.

Nu är jag i Virserum hemma hos Sannes föräldrar, vi kom igår och stannar till imorgon. Det är skönt att komma iväg lite. Idag har vi varit och gått i Virserum centrum som vi gick igenom på någon minut. Vi ska snart grilla och det ska bli gott. Sen ikväll ska vi åka till Sannes lillebror och kolla på en hockeyträning och käka pizza. Imorgon drar vi vidare till Kalmar för att spela match. Vi laddar med godis och chips, jag har ett brejk i mitt nyttiga liv :P

I torsdags var jag på arbetsintervju, gick asbra börjar troligtvis om någon vecka.

4 kommentarer:

  1. Grattis va kul.. Vars då nånstans??
    Lycka till med bandyn i morgon?? :P

    SvaraRadera
  2. Weehaaa!!! Imorgon är det match! Ladda!!=) Och mys lite!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Utmanad! Kolla in min blogg för mer info!

    SvaraRadera
  4. Malin: Jag har blivit anställd som vikarie inom Linköpingskommun. Kan hamna på lite olika ställen inom skola och fritids.

    SvaraRadera