söndag 21 september 2008

Slutkörd.

Idag har jag spelar två innebandymatcher. Den första var mot Linköping IBK Division 1 och där blev det stryk med 1-11. Det var ändå ganska bra siffror, vi ska definitivt vara nöjda. Motståndarlaget var otroligt duktiga. Vi fick träna vårat försvarsspel och vi stod upp bra hoppas vi fortsätter så sen när serien drar igång nästa helg.

Efter den matchen åkte några av oss till nästa sporthall för att spela ytterligare en match. Det var en match mellan vårat U-lag och IBK Succé. Den matchen vann vi med 23-1 vilket var helt rättvist. Jag lyckades att göra 7 mål och 5 assist så jag är riktigt nöjd. Slog Martins poängrekord =) Han har gjort 11 poäng på en och samma match, idag gjorde jag ju 12. Dock så tycker inte han att det räknas eftersom vi spelade en extraperiod men de struntar jag i :P

Ikväll ska jag försöka plugga lite, lägga mig i ett varmt bad och sen bara mysa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar