torsdag 23 augusti 2012

Samsung Galaxy S3

Har velat ha en ny telefon ett tag nu och när jag tappade Iphonen så att även framsidan sprack så bestämde jag mig för att det var dags. Inte så kul med både trasig baksida och framsida. Så idag beställde jag en Samsung Galaxy S3, visst är jag nöjd med min Iphone 4 och var ett tag inne på att beställa en 4s. Men så kände jag att det blev lite trist att ta en nästintill likadan telefon och att vänta på 5:an kändes inte så aktuellt när även den till utseendet nästan ser likadan ut. Så nu ska jag testa mig på en Samsung =) De sa att leveranstiden var 1-2 veckor så jag hoppas den kommer inom den tiden, är otålig!

Min nia bebis kommer dessutom vara blå =)

 

1 kommentar:

  1. Hej Angelica!

    Jag såg att du haft problem med din iphone. Vi är tre grabbar som driver en nystartad prisjämförelsesida för mobilreparationer. Gå in där om ni vill jämföra priser hos reparatörer.

    Tycker du om tjänsten så är vi jätteglada och tacksamma om du kan tänka dig att skriva om oss och gärna länka till vår sida =)
    Sidan är nystartad och vi har lagt väldigt mycket tid på att utveckla den så det hade varit jättekul om du kunde uppmärksamma den, givet att du tycker om tjänsten =)

    Ha det fint,
    Alexander

    SvaraRadera