söndag 26 augusti 2012

Bra helg =)

Mamma och pappa kidnappade med sig Elias ner till landet, han älskar att vara där. Så jag blev solo.
I fredags så var jag och kollade när några av min skolbarn spelade match, de spelade mot hammarby och lyckades få med sig en seger efter en riktig rysare. Jag kan lova att jag hejade på som sjutton =)
Sen på kvällen åkte jag till stan för att dansa lite och det gjorde jag, ända till 5 på morgonen.

I lördags spelade vi match mot Sköndal som är en sån där hatmatch, de ligger precis över oss i serien och vi behövde få med oss en vinst. Vi vann tillslut med 3-2, men jag tycker att vi var det bättre laget och att segern var rättvis! Sen var jag och träffade massa gamla högstadielärare, det var trevligt men det blev en ganska tidig kväll för mig.

Och idag har jag bara slappat, ätit lunch med lite vänner, solat och nu myser jag och lillgrabben i soffan. S bestämde sig för att komma hit ikväll, som jag längtar! trots att han åkte i torsdags.. Önskar han kunde vara med mig hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar