lördag 3 mars 2012

Lördag!


Undebara lördag! Har varit superkul att jobbat i två dagar men puh så trötta vi varit, elias har vaknat kl 4 både torsdagen och fredagen men idag blev det iaf sovmorgon till klockan 7.

Ni undrar säkert hur vi haft det =) Svaret på det är att vi har haft det toppenbra, har varit helt underbart att vara i värmen och få sola å bada hela dagarna. Det har även varit supermysigt att spenderat dagar med familjen. Dock så tycker jag att Thailand var väldigt smutsigt, eller iaf på turistställena och då pratar jag främst om Kata där vi bodde. Jag tycker också att det var väldigt svårt att gå någonstans, fanns ju inte en trottoar vilket var jätteirriterande och innebar att vi åkte tuk tuk oavsett vart vi skulle. Hotellet var fint och personalen i receptionen var underbara.
Sen var det otroligt mysigt att sova med Elias i två veckor, gud vad vi har myst, somnat i varandras famnar nästintill varje kväll.

Vi gjorde två båtutflykter och då hamnade ju verkligen i paradiset, så som jag trodde Thailand skulle vara. Helt underbara stränder och klart vatten. Vi var ute på Similan islands och Khai islands, similan var klart finast av de två ställena =) Vi snorklade, badade, matade fiskar och hade det helt underbart på utflykterna.

Sen har vi ju hunnit med att fira två födelsedagar, Elias blev ju 4 år (vart tar tiden vägen?), hans morfar fyllde 50 år och mormor 47. Och det var så roligt att se hur glada de blev för våran present. Jag gav dem två biljetter till Robert Gustafssons 25års jubileum på cirkus, parkettplats inkl. middag =) Kändes som en klockren present!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar